Nie masz żadnych produktów w Ulubionych.

Rejestracja kupującego

    • Jak utworzyć konto klienta?

      Tworzenie konta w sklepie Withome jest proste: wystarczy kliknąć " Zaloguj się" w górnym pasku naszej witryny, a następnie wcisnąć przycisk "Utwórz konto". Wpisz swój adres e-mail oraz hasło do konta. Zapamiętaj te dane ponieważ będą one potrzebne przy następnym logowaniu. Potwierdź chęć utworzenia konta klikając przycisk "Utwórz konto".

    • Co zrobić gdy zapomnę hasła do mojego konta?

      Wystarczy kliknąć "Nie pamiętasz hasła?" i w wyświetlonym polu wprowadzić adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłany link do zmiany hasła, w który należy kliknąć i potwierdzić. Ostatni krok to wprowadzenie nowego hasła.

    • Czy mogę usunąć swoje konto?
      Zawsze masz możliwość usunięcia konta w panelu klienta. W razie problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi. 

        604 200 099 | kontakt@withome.pl

Sposoby płatności i wysyłki

    • Jakie są sposoby płatności?

      Akceptujemy następujące formy płatności: płatność przelewem elektronicznym, BLIK, płatność poprzez portfel elektroniczny oraz płatność za pobraniem. 

      Płatność za pobraniem (gotówką w momencie dostarczenia przesyłki) obowiązuje tylko na produkty gotowe. Za produkty szyte na wymiar/skracane oraz cięte na kupon materiału należy zapłacić z góry przed wykonaniem usługi. Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Dostawa i płatność

    • Jakie są koszty wysyłki?

      1. Płatność z góry - dla paczek do 30 kg

      Przewoźnik Cena przesyłki Sposób płatności
      InPost (paczkomaty oraz kurier) 11,90 zł przedpłata
      DPD 11,90 zł przedpłata
      GLS 11,90 zł przedpłata


      2. Płatność za pobraniem - dla paczek do 30 kg

      Przewoźnik Cena przesyłki Sposób płatności
      DPD 16,90 zł płatność za pobraniem
      GLS 16,90 zł płatność za pobraniem
      InPost 16,90 zł płatność za pobraniem


      Przeczytaj więcej w zakładce: Dostawa i płatność

    • Czy można płacić za pobraniem?

      Płatność za pobraniem jest możliwa tylko w przypadku produktów gotowych.

Obsługa zamówień

    • W jaki sposób można się z Państwem skontaktować?

      Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą formularza kontaktowego,

    • W jakich godzinach można się z Państwem skontaktować?

      Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku. W przypadku naszej nieobecności zapraszamy Państwa do pozostawienia wiadomości e-mail na skrzynce pocztowej Biura Obsługi Klienta: kontakt@withome.pl

    • Jaki jest termin realizacji zamówień?

      Czas wysyłki towaru przez nasz sklep jest uzależniony od wybranego typu produktu znajdującego się na zamówieniu:

        • produkt gotowy – do 2 dni roboczych
        • produkt na metry bieżące – do 5 dni roboczych
        • produkt szyty na wymiar – do 8 dni roboczych

      Do tego czasu należy doliczyć czas doręczenia towaru w zależności od wybranego przewoźnika. Więcej informacji w zakładce: Dostawa i płatność

    • Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
      W przypadku klienta, który posiada konto w naszym sklepie należy zalogować się na swoje konto i wejść w zakładkę moje zamówienia.
      Jeśli zamówienie zostało zrealizowane jako gość prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu sprawdzenia statusu zamówienia.

        604 200 099 | kontakt@withome.pl

Zwroty i reklamacje

    • Czy można zwrócić towar w Państwa sklepie?

      W naszym sklepie można zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Należy w tym terminie złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Szablon pisma o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj i przesłać go w formie papierowej lub na adres e-mail Działu Zwrotów i Reklamacji: zwroty@withome.pl

      Towar należy odesłać na adres podany w zakładce Kontakt w ciągu 14 dni od przesłania oświadczenia.

      Po otrzymaniu towaru zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient podczas zamówienia.

      Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwracamy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (równe najtańszej opcji z cennika dostawy).

    • W jaki sposób można zgłosić reklamację otrzymanego produktu?

      Prosimy o kontakt z Działem Zwrotów i Reklamacji w celu zgłoszenia reklamacji: Reklamacje

    • Czy można zwrócić towar szyty na wymiar?

      Nie ma możliwości zwrotu artykułu szytego na wymiar.

      Zgodnie z artukułem 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy towar został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta.