10% rabatu
na pierwsze zamówienie?
Zapisz się na nasz newsletter!
Tworzenie konta w sklepie Withome jest proste: wystarczy kliknąć " Zaloguj się" w górnym pasku naszej witryny, a następnie wcisnąć przycisk "Utwórz konto". Wpisz swój adres e-mail oraz hasło do konta. Zapamiętaj te dane ponieważ będą one potrzebne przy następnym logowaniu. Potwierdź chęć utworzenia konta klikając przycisk "Utwórz konto".
Wystarczy kliknąć "Nie pamiętasz hasła?" i w wyświetlonym polu wprowadzić adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłany link do zmiany hasła, w który należy kliknąć i potwierdzić. Ostatni krok to wprowadzenie nowego hasła.
604 200 099 | [email protected]
Akceptujemy następujące formy płatności: płatność przelewem elektronicznym, BLIK, płatność poprzez portfel elektroniczny oraz płatność za pobraniem.
Płatność za pobraniem (gotówką w momencie dostarczenia przesyłki) obowiązuje tylko na produkty gotowe. Za produkty szyte na wymiar/skracane oraz cięte na kupon materiału należy zapłacić z góry przed wykonaniem usługi. Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Dostawa i płatność
1. Płatność z góry - dla paczek do 30 kg
Przewoźnik | Cena przesyłki | Sposób płatności |
InPost (paczkomaty oraz kurier) | 14,90 zł | przedpłata |
DPD | 16,90 zł | przedpłata |
GLS | 16,90 zł | przedpłata |
2. Płatność za pobraniem - dla paczek do 30 kg
Przewoźnik | Cena przesyłki | Sposób płatności |
DPD | 21,90 zł | płatność za pobraniem |
GLS | 21,90 zł | płatność za pobraniem |
Przeczytaj więcej w zakładce: Dostawa i płatność
Płatność za pobraniem jest możliwa tylko w przypadku produktów gotowych.
Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą formularza kontaktowego,
Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku. W przypadku naszej nieobecności zapraszamy Państwa do pozostawienia wiadomości e-mail na skrzynce pocztowej Biura Obsługi Klienta: [email protected]
Czas wysyłki towaru przez nasz sklep jest uzależniony od wybranego typu produktu znajdującego się na zamówieniu:
Do tego czasu należy doliczyć czas doręczenia towaru w zależności od wybranego przewoźnika. Więcej informacji w zakładce: Dostawa i płatność
604 200 099 | [email protected]
W naszym sklepie można zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Należy w tym terminie złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Szablon pisma o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj i przesłać go w formie papierowej lub na adres e-mail Działu Zwrotów i Reklamacji: [email protected]
Towar należy odesłać na adres podany w zakładce Kontakt w ciągu 14 dni od przesłania oświadczenia.
Po otrzymaniu towaru zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient podczas zamówienia.
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwracamy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (równe najtańszej opcji z cennika dostawy).
Prosimy o kontakt z Działem Zwrotów i Reklamacji w celu zgłoszenia reklamacji: Reklamacje
Nie ma możliwości zwrotu artykułu szytego na wymiar.
Zgodnie z artukułem 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy towar został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta.
Metody wysyłki:
Metody płatności: