DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 99 ZŁ.

PRODUKTY NA BOŻE NARODZENIE

DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 99 ZŁ.

PRODUKTY NA BOŻE NARODZENIE

    Na liście ulubionych nie ma żadnych pozycji.

Rejestracja kupującego

    • Jak utworzyć konto klienta?

      Tworzenie konta w sklepie Withome jest proste: wystarczy kliknąć " Zaloguj się" w górnym pasku naszej witryny, a następnie wcisnąć przycisk "Utwórz konto". Wpisz swój adres e-mail oraz hasło do konta. Zapamiętaj te dane ponieważ będą one potrzebne przy następnym logowaniu. Potwierdź chęć utworzenia konta klikając przycisk "Utwórz konto".

    • Co zrobić gdy zapomnę hasła do mojego konta?

      Wystarczy kliknąć "Nie pamiętasz hasła?" i w wyświetlonym polu wprowadzić adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłany link do zmiany hasła, w który należy kliknąć i potwierdzić. Ostatni krok to wprowadzenie nowego hasła.

    • Czy mogę usunąć swoje konto?
      Zawsze masz możliwość usunięcia konta w panelu klienta. W razie problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi. 

        604 200 099 | kontakt@withome.pl

Sposoby płatności i wysyłki

    • Jakie są sposoby płatności?

      Akceptujemy następujące formy płatności: płatność przelewem elektronicznym, BLIK, płatność poprzez portfel elektroniczny oraz płatność za pobraniem. 

      Płatność za pobraniem (gotówką w momencie dostarczenia przesyłki) obowiązuje tylko na produkty gotowe. Za produkty szyte na wymiar/skracane oraz cięte na kupon materiału należy zapłacić z góry przed wykonaniem usługi. Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Dostawa i płatność

    • Jakie są koszty wysyłki?

      1. Płatność z góry - dla paczek do 30 kg

      Przewoźnik Cena przesyłki Sposób płatności
      InPost (paczkomaty oraz kurier) 14,90 zł przedpłata
      DPD 16,90 zł przedpłata
      GLS 16,90 zł przedpłata


      2. Płatność za pobraniem - dla paczek do 30 kg

      Przewoźnik Cena przesyłki Sposób płatności
      DPD 21,90 zł płatność za pobraniem
      GLS 21,90 zł płatność za pobraniem


      Przeczytaj więcej w zakładce: Dostawa i płatność

    • Czy można płacić za pobraniem?

      Płatność za pobraniem jest możliwa tylko w przypadku produktów gotowych.

Obsługa zamówień

    • W jaki sposób można się z Państwem skontaktować?

      Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą formularza kontaktowego,

    • W jakich godzinach można się z Państwem skontaktować?

      Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku. W przypadku naszej nieobecności zapraszamy Państwa do pozostawienia wiadomości e-mail na skrzynce pocztowej Biura Obsługi Klienta: kontakt@withome.pl

    • Jaki jest termin realizacji zamówień?

      Czas wysyłki towaru przez nasz sklep jest uzależniony od wybranego typu produktu znajdującego się na zamówieniu:

        • produkt gotowy – do 2 dni roboczych
        • produkt na metry bieżące – do 5 dni roboczych
        • produkt szyty na wymiar – do 8 dni roboczych

      Do tego czasu należy doliczyć czas doręczenia towaru w zależności od wybranego przewoźnika. Więcej informacji w zakładce: Dostawa i płatność

    • Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
      W przypadku klienta, który posiada konto w naszym sklepie należy zalogować się na swoje konto i wejść w zakładkę moje zamówienia.
      Jeśli zamówienie zostało zrealizowane jako gość prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu sprawdzenia statusu zamówienia.

        604 200 099 | kontakt@withome.pl

Zwroty i reklamacje

    • Czy można zwrócić towar w Państwa sklepie?

      W naszym sklepie można zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Należy w tym terminie złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Szablon pisma o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj i przesłać go w formie papierowej lub na adres e-mail Działu Zwrotów i Reklamacji: zwroty@withome.pl

      Towar należy odesłać na adres podany w zakładce Kontakt w ciągu 14 dni od przesłania oświadczenia.

      Po otrzymaniu towaru zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient podczas zamówienia.

      Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwracamy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (równe najtańszej opcji z cennika dostawy).

    • W jaki sposób można zgłosić reklamację otrzymanego produktu?

      Prosimy o kontakt z Działem Zwrotów i Reklamacji w celu zgłoszenia reklamacji: Reklamacje

    • Czy można zwrócić towar szyty na wymiar?

      Nie ma możliwości zwrotu artykułu szytego na wymiar.

      Zgodnie z artukułem 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy towar został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta.

Certyfikat Trusted Shops

Metody wysyłki:

Metody płatności: