10% rabatu
na pierwsze zamówienie?
Zapisz się na nasz newsletter!
1. Jeżeli zakupiony produkt ma wadę klient może:
2. Podczas reklamacji produktu konieczne jest przedstawienie dowodu jego zakupu (faktura). W celu łatwiejszego rozpatrzenia prosimy o dostarczenie reklamowanego produktu wraz z oświadczeniem o jego reklamacji.
3. W formularzu reklamacyjnym zaleca się podanie w opisie:
Jesteśmy zobowiązani ustosunkować się do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a nie ustosunkowaliśmy się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznaliśmy za uzasadnione.
Nasza firma odpowiada za niezgodność towaru z umową, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu klientowi. Więcej informacji przeczytasz w pkt.9 naszego regulaminu.
Informujemy, że konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji.
Reklamację można złożyć w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego zalecamy skorzystanie z gotowego formularza reklamacyjnego. Reklamację można również przesłać na piśmie na adres siedziby firmy MARKIZETA Solarscy sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 128, 39-451 Skopanie. Wypełnij poniższy formularz reklamacyjny i prześlij go na adres [email protected]
Formularz ten należy wypełnić i przesłać drogą elektroniczną na adres: [email protected] lub drogą tradycyjną na adres firmy znajdujący się w zakładce
Metody wysyłki:
Metody płatności: