10% rabatu
na pierwsze zamówienie?
Zapisz się na nasz newsletter!
1. Jeżeli zakupiony produkt ma wadę klient może:
2. Podczas reklamacji produktu konieczne jest przedstawienie dowodu jego zakupu (faktura). Zaleca się dostarczyć reklamowany produkt wraz z oświadczeniem o reklamacji tego produktu.
3. W formularzu reklamacyjnym zaleca się podanie w opisie:
Jesteśmy zobowiązani ustosunkować się do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a nie ustosunkowaliśmy się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznaliśmy za uzasadnione.
Nasza firma odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady.
Informujemy, że konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji.
Reklamację można złożyć w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego zalecamy przesłanie poniższego formularza reklamacyjnego na adres email: zwroty@withome.pl. Reklamację można również przesłać na piśmie na adres siedziby firmy MARKIZETA Solarscy sp. j., ul. Jana Pawła II 128, 39-451 Skopanie.