DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 99 ZŁ.

BLACK DAYS WITHOME SPRAWDŹ

DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 99 ZŁ.

BLACK DAYS WITHOME SPRAWDŹ

    Na liście ulubionych nie ma żadnych pozycji.

Reklamacja produktu zakupionego w sklepie withome


1. Jeżeli zakupiony produkt ma wadę klient może:

  1. wypełnić formularz reklamacyjny, w którym oświadczy chęć wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić wadliwy produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta;
  2. wypełnić formularz reklamacyjny, w którym oświadczy chęć obniżenia ceny produktu albo odstąpienia od umowy sprzedaży. Obniżenie ceny reklamowanego produktu powinno pozostawać w takiej proporcji, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada produktu jest nieistotna;

2. Podczas reklamacji produktu konieczne jest przedstawienie dowodu jego zakupu (faktura). W celu łatwiejszego rozpatrzenia prosimy o dostarczenie reklamowanego produktu wraz z oświadczeniem o jego reklamacji.

3. W formularzu reklamacyjnym zaleca się podanie w opisie:

  • danych kontaktowych składającego reklamację,
  • dowód zakupu produktu (faktura),
  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
  • oczekiwanego sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

Jesteśmy zobowiązani ustosunkować się do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a nie ustosunkowaliśmy się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznaliśmy za uzasadnione.

Nasza firma odpowiada za niezgodność towaru z umową, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu klientowi. Więcej informacji przeczytasz w pkt.9 naszego regulaminu.

Informujemy, że konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji.

 

Formularz reklamacyjny

Reklamację można złożyć w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego zalecamy skorzystanie z gotowego formularza reklamacyjnego. Reklamację można również przesłać na piśmie na adres siedziby firmy MARKIZETA Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 128, 39-451 Skopanie. Wypełnij poniższy formularz reklamacyjny i prześlij go na adres zwroty@withome.pl

 

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz ten należy wypełnić i przesłać drogą elektroniczną na adres: zwroty@withome.pl lub drogą tradycyjną na adres firmy znajdujący się w zakładce

 

Certyfikat Trusted Shops

Metody wysyłki:

Metody płatności: