Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200 zł za pośrednictwem paczkomatów InPost oraz kurierów GLS i DPD.

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200 zł za pośrednictwem paczkomatów InPost oraz kurierów GLS i DPD.

    Na liście ulubionych nie ma żadnych pozycji.

Reklamacja produktu zakupionego w sklepie withome


1. Jeżeli zakupiony produkt ma wadę klient może:

  1. wypełnić formularz reklamacyjny, w którym oświadczy chęć wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić wadliwy produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta;
  2. wypełnić formularz reklamacyjny, w którym oświadczy chęć obniżenia ceny produktu albo odstąpienia od umowy sprzedaży. Obniżenie ceny reklamowanego produktu powinno pozostawać w takiej proporcji, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada produktu jest nieistotna;

2. Podczas reklamacji produktu konieczne jest przedstawienie dowodu jego zakupu (faktura). W celu łatwiejszego rozpatrzenia prosimy o dostarczenie reklamowanego produktu wraz z oświadczeniem o jego reklamacji.

3. W formularzu reklamacyjnym zaleca się podanie w opisie:

  • danych kontaktowych składającego reklamację,
  • dowód zakupu produktu (faktura),
  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
  • oczekiwanego sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

Jesteśmy zobowiązani ustosunkować się do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a nie ustosunkowaliśmy się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznaliśmy za uzasadnione.

Nasza firma odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu klientowi. Więcej informacji przeczytasz w pkt.9 naszego regulaminu.

Informujemy, że konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji.

 

Formularz reklamacyjny

Reklamację można złożyć w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego zalecamy skorzystanie z gotowego formularza reklamacyjnego. Reklamację można również przesłać na piśmie na adres siedziby firmy MARKIZETA Solarscy sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 128, 39-451 Skopanie. Wypełnij poniższy formularz reklamacyjny i prześlij go na adres [email protected]

 

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz ten należy wypełnić i przesłać drogą elektroniczną na adres: [email protected] lub drogą tradycyjną na adres firmy znajdujący się w zakładce

 

Podatek i koszt wysyłki są wliczone do wszystkich cen.

Certyfikat Trusted Shops

Metody wysyłki:

Metody płatności: